salman rusdhie visat agent al mossad-ului marginal  

luni, 28 septembrie 2009

>>>

agenţi criminali pozând în oameni cu bilete
femei mutilate servind copii sacri
masini fără timp rotindu-se încremenite

cât din toate astea pot spera că sunt eu că sunt tu?
şi oare
vom primi pâine caldă marţea la intrare?

nu-mi spune.
nu-mi place
să-mi ghicesc în palmă pacea sau lipsa de pace.

doar lasă-mă să mai zac o noapte pe perna ta.

după aceea ne vom ridica braţele şi corpurile sănătoase
ca pe nişte ciori
şi le vom plimba pe deasupra.

ca nişte nori
ca nişte nebuni legaţi
ca nişte opţiuni minunate.

şi toamna asta o să ne aducă linişte spui tu
şi eu în sufletul meu ştiu că e aşa
şi începutul ăsta de viaţă
o să ne facă mari
şi eu ştiu că tu nu poţi spune decât ceea ce vezi

în timp ce pe o clădire în care dispar oameni reali
salman rushdie
agental mossad-ului marginal.

<<<

AddThis Social Bookmark Button